Du er her: Forside -> Master -> Elskab -> TerraMO sænkbart elskab
TerraMO sænkbart elskab fra DAV NORDIC er et mindre sænkbart elskab, som er perfekt til steder, hvor behovet for strømtilslutning ikke er permanent og ej heller for stort. For større behov (flere sammenslutninger) se vores MOSER sænkbare elskabe.
TerraMO sænkbart elskab er perfekt til for eksempel shoppingcentre, terrasser, parkeringspladser, lufthavne, togstationer og mange flere steder. Elskabet kan anvendes både indendørs og udendørs, og er enormt anvendeligt til trods for dens lille størrelse.
Det sænkbare elskab lever op til VDE standarder, og kan for eksempel holde til at en bil kører over det i nedsunken tilstand. Derudover er elskabet udstyret med både aircondition og dræn, så elektronikken bliver holdt tør. Dette sikrer også nem vedligehold og lang levetid.
Der er forskellige muligheder for indretning af elskabet. Det er muligt at få strømudtag på op til alle fire sider og det kan være forskellige udtag. Det kan for eksempel være 16A udtag, CEE 16A udtag med 5 poler eller en distributør med 4 moduler.
Det er altså muligt at designe TerraMO sænkbart elskab så det passer præcis til dine behov.
Silkeborg Kommune er i gang med at forbedre infrastrukturen i byen, og to nye stisystemer er netop blevet etableret ved Østre Bordingvej og Nordre Højmarksvej….
DAV NORDIC har flere gange leveret master til kunstinstallationer, og senest er der leveret en 32 meter høj mast til Herning Station under navnet ”Endless…
DAV NORDIC leverer mere end 200 designmaster og har igennem mere end 20 år leveret specialdesignede master til Ørestaden.
DAV NORDIC har for Verdo, fremstillet 11 specialdesignede master, der nu pryder Herning Torv.
For at skabe en sikker og tryg færdsel på det meget trafikerede område på rutebilstationen i Aarhus har DAV NORDIC leveret ekstra stærke stålmaster til…
Rønne Havn er blevet udvidet med 100.000 m2, og DAV NORDIC har til udvidelsen leveret 35 m høje projektørmaster. Udvidelsen af havnen skal anvendes af…
DAV NORDIC leverer på to år mere end 1.000 signalmaster og specialindfarvet autoværn til Hovedstadens Letbane. Letbanen etableres for at styrke mobiliteten på tværs af…
DAV NORDIC leverer 300 Mads Odgaard designmaster inklusiv specialfundamenter til Albertslund Kommune. Masterne er eftergivelige og med til at sikre trafiksikkerheden på Roskildevej, som i…
DAV NORDIC har i 2023 vundet sin første store rammeaftale med Banedanmark. I løbet af 2023 og 2024 bliver der leveret 250 perronmaster med indbygget…
MILEWIDE har leveret massivt til Essingeleden E4 og Kristinebergsmotet i Stockholm og leverancerne fortsætter. Over 1.000 lysmaster og pullerter er leveret indtil nu, og MILEWIDE…
DAV NORDIC har leveret MILEWIDE master til et helt nyt intelligent havnetrafik system til Scandlines Rødby-Puttgarten overfart. MILEWIDE masternes indbyggede skinnesystem gør det muligt at…
DAV NORDIC A/S har leveret og monteret 2,8 km DAV H2,W1 broautoværn til Kronprinsesse Marys bro. Broen åbnede den 28. september 2019 og er en…
Vores engagerede og dygtige rådgivere sidder klar til at hjælpe dig med løsninger, der både tager højde for god økonomi, arbejdsmiljø og høj kvalitet.
Filtrér produktliste efter behov.
StalPro Rail HN er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
StalPro Rail HL er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
StalPro Rail HD er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
Stalpro Rail hs er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et stålautoværn, som anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2, S355J2 iht. EN-10025-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
DDSP 4.0 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som dobbeltsidet autoværn i midterrabatter. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
EDSP 2.0 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
Stalpro Rail dl er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et dobbeltsidet stålautoværn med boksprofil, som anvendes i midterrabatter. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
EDSP 1.33 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
StalPro Rail sx er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat og har en god ydeevne og en meget lav vægt. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 10149-2.
StalPro Rail HM er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
StalPro Rail ES er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317 part 1 og 2. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S235JR iht. EN 10025-2.
Betonautoværn type BDK 3.1 bruges som forstærket autoværn ved brotilslutning, og som beskyttelse ved faste genstande.
Det er type BDK 2.1, som anvendes som sideautoværn.
Tertü T 18 anvendes til naturskønne områder ved parker, herregårde og skovarealer. Træautoværn type Tertü T 18 er testet og godkendt iht. de europæiske normer EN 1317-1 og 2 (niveau 2).
DAV H4b/W3 er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5. DAV H4b/W3 anvendes primært på brokonstruktioner hvor underliggende arealer kræver sikkerhed for ekstra beskyttelse.
DAV H4b/W2 er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5. DAV H4b/W2 anvendes primært på brokonstruktioner hvor underliggende arealer kræver sikkerhed for ekstra beskyttelse.
DAV H2/W3, er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i EN 1317-2 og En 1317-5. DAV H2/W3 anvendes på brokonstruktioner, hvor der stilles normale krav til et CE-mærket broautoværn.
DAV H2/W2, er crash testet efter de europæiske normer og lever op til kravene i EN 1317-2 og En 1317-5. DAV H2/W2 anvendes på brokonstruktioner, hvor der stilles normale krav til et CE-mærket broautoværn.
DAV H2/W1, er CE- mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5.
DAV NORDIC A/S leverer og monterer påkørselsværn til sikring af reoler, arbejdsstationer, facader, porte, indkørsler, olietanke, maskinanlæg mv. mod påkørsel. Vi lagerfører og specialkomponenter kan fremstilles hurtigt.
Paddehegn anvendes for at skabe sikker færdsel for padder i forbindelse med trafikerede veje. Paddehegn monteres enten direkte bag på autoværnet eller fritstående – dette afhænger af projektet. Paddehegn monteres oftest langs med vejen, hvor det leder imod eventuelle faunapassager.
Energiabsorberende terminaler anvendes til at optage køretøjets bevægelsesenergi og dermed aftage for stødet i forbindelse med påkørsel i starten eller slutningen af et autoværnsstykke.
En påkørselsdæmper kan anvendes, hvor 2 veje går fra – f.eks. ved en afkørsel fra motorvejen, hvor f.eks. autoværnet fortsætter op af rampen, eller i det hele taget hvor man har brug for beskyttelse fra 2 sider. Den er altid dobbeltsidet.
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317. Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Spengler type 115 betonautoværn har et højt sikkerhedsniveau. Sikkerhedsklassen er H1 og arbejdsbredden fra W2 i henhold til EN 1317-2. Værnet er L 350 x B 68 x H 115 cm
Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.
The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.
Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstruktion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.
Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstrukt ion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Beskriv dit projekt for os og vi får en kyndig rådgiver til at kontakte dig snarest muligt.