Montage af stål til infrastruktur ​

Vi udfører montagearbejder i forbindelse med leverancer af stålkonstruktioner til anlægsbranchen. Det være sig trapper, værn, specialrækværk mv.

Med mere end 90 års erfaring inden for montage i vejsektoren, er vi yderst kompetente til at udføre montageopgaver hvad enten det er på vejen, nær banelegme eller andre steder i infrastrukturen. Vi er stærke på projektledelse og har et professionelt montageteam, der i samspil med kunderne giver professionelt montagearbejde.​​

​Vi tilbyder stor fleksibilitet og kan tilføre projekterne de antal medarbejdere, der er behov for. Til montagen anvender vi kun kvalitetsmaskiner og –udstyr, og vores montageteams er specialuddannede og certificerede til at håndtere dem.

Kontakt os for at høre mere om, hvad vi tilbyder inden for montage til infrastrukturen.

Cases

Vil du vide mere?

Vores engagerede og dygtige rådgivere sidder klar til at hjælpe dig med løsninger, der både tager højde for god økonomi, arbejdsmiljø og høj kvalitet.

Nicolai Bak Christensen

Projektleder
+45 29 61 74 99

Produktvalgsguide

Filtrér produktliste efter behov.

Stålautoværn

Produktblade

Kurveplader, stålautoværn

Kurveplader, stålautoværn

Stålautoværn StalPro Rail HN

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W4 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI5

Stålautoværn StalPro Rail HN

StalPro Rail HN er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W4
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI5
DN (Dynamisk udbøjning) 1,2 m
Stolpeafstand 2,00 m
Stolpetype ∑-120mm
Stål S355

Stålautoværn StalPro Rail HL

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W4 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI5

Stålautoværn StalPro Rail HL

StalPro Rail HL er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W4
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI5
DN (Dynamisk udbøjning) 1,1 m
Stolpeafstand 1,33 m
Stolpetype ∑-120mm
Stål S355

Stålautoværn StalPro Rail HD

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W4 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI4

Stålautoværn StalPro Rail HD

StalPro Rail HD er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W4
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI4
DN (Dynamisk udbøjning) 1,1 m
Stolpeafstand 1,33 m
Stolpetype ∑-120mm
Stål S355

Stålautoværn StalPro Rail HS

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W3 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI3

Stålautoværn StalPro Rail HS

Stalpro Rail hs er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et stålautoværn, som anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2, S355J2 iht. EN-10025-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W3
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI3
DN (Dynamisk udbøjning) 0,9 m
Stolpeafstand 1,33 m
Stolpetype ∑-120mm
Stål S355

Stålautoværn DDSP 4.0 (dobbeltsidet)

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W6 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI6

Stålautoværn DDSP 4.0 (dobbeltsidet)

DDSP 4.0 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som dobbeltsidet autoværn i midterrabatter. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W6
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI6
DN (Dynamisk udbøjning) 1,8 m
Stolpeafstand 4,00
Stolpetype ∑-100mm
Stål S235

Stålautoværn EDSP 2.0

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W5 ASI: A VI (køretøjets indtrængen): VI7

Stålautoværn EDSP 2.0

EDSP 2.0 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W5
ASI A
VI (køretøjets indtrængen) VI7
DN (Dynamisk udbøjning) 1,3 m
Stolpeafstand 2,00 m
Stolpetype ∑-100mm
Stål S235

Stålautoværn StalPro Rail DL (dobbeltsidet)

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W4 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI6

Stålautoværn StalPro Rail DL (dobbeltsidet)

Stalpro Rail dl er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et dobbeltsidet stålautoværn med boksprofil, som anvendes i midterrabatter. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W4
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI6
DN (Dynamisk udbøjning) 1,0 m
Stolpeafstand 2,00 m
Stolpetype ∑-100mm
Stål S355

Stålautoværn EDSP 1.33

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W4 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI6

Stålautoværn EDSP 1.33

EDSP 1.33 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W4
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI6
DN (Dynamisk udbøjning) 1,1 m
Stolpeafstand 1,33 m
Stolpetype ∑-100mm
Stål S325

Stålautoværn StalPro Rail SX

Stykleklasse: H1 Arbejdsbredde: W3 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI5

Stålautoværn StalPro Rail SX

StalPro Rail sx er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat og har en god ydeevne og en meget lav vægt. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 10149-2.

Teknisk data

Stykleklasse H1
Arbejdsbredde W3
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI5
DN (Dynamisk udbøjning) 0,9 m
Stolpeafstand 4,00 m
Stolpetype ∑-140mm
Stål S355

Stålautoværn StalPro Rail HM

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W3 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI5

Stålautoværn StalPro Rail HM

StalPro Rail HM er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W3
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI5
DN (Dynamisk udbøjning) 0,8 m
Stolpeafstand 2,00 m
Stolpetype Stolpetype: ∑-120mm
Stål S275

Stålautoværn StalPro Rail HS

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W2 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Stålautoværn StalPro Rail HS

Stalpro Rail hs er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et stålautoværn, som anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2, S355J2 iht. EN-10025-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W2
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI2
DN (Dynamisk udbøjning) 0,7 m
Stolpeafstand 1,33 m
Stolpetype ∑-120mm
Stål S355

Stålautoværn Stalpro Rail ES

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W2 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI6

Stålautoværn Stalpro Rail ES

StalPro Rail ES er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317 part 1 og 2. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S235JR iht. EN 10025-2.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W2
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI6
DN (Dynamisk udbøjning) 0,7 m
Stolpeafstand 2,0 m
Stolpetype ∑-140mm
Stål S275

Stålautoværn StalPro Rail SX

Styrkeklasse: N2 Arbejdsbredde: W3 ASI : A VI (Køretøjets indtrængen): –

Stålautoværn StalPro Rail SX

StalPro Rail sx er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat og har en god ydeevne og en meget lav vægt. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 10149-2.

Teknisk data

Styrkeklasse N2
Arbejdsbredde W3
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen)
DN (Dynamisk udbøjning) 0.9 m
Stolpeafstand 4,00 m
Stolpetype ∑-140mm
Stål S355

Betonautoværn

Produktblade

Betonautoværn BDK 3.1

Betonautoværn BDK 3.1

Betonautoværn type BDK 3.1 bruges som
forstærket autoværn ved brotilslutning, og som
beskyttelse ved faste genstande.

Betonautoværn BDK 2.1

Betonautoværn BDK 2.1

Det er type BDK 2.1, som anvendes som sideautoværn.

Træautoværn

Produktblade

Træautoværn Tertü T 18

Træautoværn Tertü T 18

Tertü T 18 anvendes til naturskønne områder ved parker, herregårde og skovarealer. Træautoværn type Tertü T 18 er testet og godkendt iht. de europæiske normer EN 1317-1 og 2 (niveau 2).

Broautoværn

Produktblade

Broautoværn H4bW3

Styrkeklasse: H4b Arbejdsbredde: W3 ASI: B Scepterafstand: 1,50 m

Broautoværn H4bW3

DAV H4b/W3 er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5. DAV H4b/W3 anvendes primært på brokonstruktioner hvor underliggende arealer kræver sikkerhed for ekstra beskyttelse.

Teknisk data

Styrkeklasse H4b
Arbejdsbredde W3
ASI B
Scepterafstand 1,50 m
Højde 1,37 m

Broautoværn H4bW2

Styrkeklasse: H4b Arbejdsbredde: W2 ASI: B Scepterafstand: 1,50 m

Broautoværn H4bW2

DAV H4b/W2 er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5. DAV H4b/W2 anvendes primært på brokonstruktioner hvor underliggende arealer kræver sikkerhed for ekstra beskyttelse.

Teknisk data

Styrkeklasse H4b
Arbejdsbredde W2
ASI B
Scepterafstand 1,50 m
Højde 1,37 m

Broautoværn H2W3

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W3 ASI: B Acepterafstand: 3,00 m

Broautoværn H2W3

DAV H2/W3, er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i EN 1317-2 og En 1317-5. DAV H2/W3 anvendes på brokonstruktioner, hvor der stilles normale krav til et CE-mærket broautoværn.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W3
ASI B
Acepterafstand 3,00 m
Højde 1,20 m

Broautoværn H2W2

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W2 ASI: B Scepterafstand: 3,00 m

Broautoværn H2W2

DAV H2/W2, er crash testet efter de europæiske normer og lever op til kravene i EN 1317-2 og En 1317-5. DAV H2/W2 anvendes på brokonstruktioner, hvor der stilles normale krav til et CE-mærket broautoværn.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W2
ASI B
Scepterafstand 3,00 m
Højde 1,20 m

Brorækværk H1W2

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W1 ASI: B Scepterafstand: 3,00 m

Brorækværk H1W2

DAV H2/W1, er CE- mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W1
ASI B
Scepterafstand 3,00 m
Højde 1,2 m

Truckværn og påkørselsværn

Produktblade

Truckværn

Truckværn

DAV NORDIC A/S leverer og monterer påkørselsværn til sikring af reoler, arbejdsstationer, facader, porte, indkørsler, olietanke, maskinanlæg mv. mod påkørsel. Vi lagerfører og specialkomponenter kan fremstilles hurtigt.

Paddehegn

Produktblade

Paddehegn, aluminium

Vægt: 15,8 kg pr. 4 meter Korrosionsklasse: C5M

Paddehegn, aluminium

Paddehegn anvendes for at skabe sikker færdsel for padder i forbindelse med trafikerede veje. Paddehegn monteres enten direkte bag på autoværnet eller fritstående – dette afhænger af projektet. Paddehegn monteres oftest langs med vejen, hvor det leder imod eventuelle faunapassager.

Teknisk data

Vægt 15,8 kg pr. 4 meter
Korrosionsklasse C5M

Autoværnsender og påkørselsdæmpere

Produktblade

Energiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P2

Længde, m: 4,4 Stolpeafstand, m: 2,0 Vægt, kg: 190 Placering/testgrundlag: Z2 – EN 1317-5:2007+A2:2012

Energiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P2

Energiabsorberende terminaler anvendes til at optage køretøjets bevægelsesenergi og dermed aftage for stødet i forbindelse med påkørsel i starten eller slutningen af et autoværnsstykke.

Teknisk data

Længde, m 4,4
Stolpeafstand, m 2,0
Vægt, kg 190
Placering/testgrundlag Z2 – EN 1317-5:2007+A2:2012
Udbøjningsklasse/level km/h Z2,D1.1 – 80 km/h
ASI A

Energiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P4

Længde, m: 12,4 Stolpeafstand, m: 2,0 Vægt, kg: 400 Placering/testgrundlag: Z2 – EN 1317-5:2007+A2:2012

Energiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P4

Energiabsorberende terminaler anvendes til at optage køretøjets bevægelsesenergi og dermed aftage for stødet i forbindelse med påkørsel i starten eller slutningen af et autoværnsstykke.

Teknisk data

Længde, m 12,4
Stolpeafstand, m 2,0
Vægt, kg 400
Placering/testgrundlag Z2 – EN 1317-5:2007+A2:2012
Udbøjningsklasse/level km/h Z2,D1.1 – 110 km/h
ASI A

Påkørselsdæmper SMA 110P

Placering/testgrundlag: EN 1317-7 Udbøjningsklasse/level km/h: Z1,D1 – 110 km/h ASI: – Længde: 6,0 m

Påkørselsdæmper SMA 110P

En påkørselsdæmper kan anvendes, hvor 2 veje går fra – f.eks. ved en afkørsel fra motorvejen, hvor f.eks. autoværnet fortsætter op af rampen, eller i det hele taget hvor man har brug for beskyttelse fra 2 sider. Den er altid dobbeltsidet.

Teknisk data

Placering/testgrundlag EN 1317-7
Udbøjningsklasse/level km/h Z1,D1 – 110 km/h
ASI
Længde 6,0 m
Afstand fra jorden 0,77 m
Bredde 0,86 m

Påkørselsesdæmper SMA T 4

Placering/Testgrundlag: Z1 – EN 1317-7 Udbøjningsklasse/level km/h : Z1,D1 – 110 km/h ASI : B Længde: 5,9 m

Påkørselsesdæmper SMA T 4

En påkørselsdæmper kan anvendes, hvor 2 veje går fra – f.eks. ved en afkørsel fra motorvejen, hvor f.eks. autoværnet fortsætter op af rampen, eller i det hele taget hvor man har brug for beskyttelse fra 2 sider. Den er altid dobbeltsidet.

Teknisk data

Placering/Testgrundlag Z1 – EN 1317-7
Udbøjningsklasse/level km/h Z1,D1 – 110 km/h
ASI B
Længde 5,9 m
Afstand fra jorden 0,62 m
Bredde 0,29 m

Energiabsorberende autoværnsende SMA T 2

Placering/Testgrundlag: EN 1317-7 Udbøjningsklasse/level km/h:: Z1,D1 – 80 km/h ASI: B Længde: 3,5 m

Energiabsorberende autoværnsende SMA T 2

Energiabsorberende terminaler anvendes til at optage køretøjets bevægelsesenergi og dermed aftage for stødet i forbindelse med påkørsel i starten eller slutningen af et autoværnsstykke.

Teknisk data

Placering/Testgrundlag EN 1317-7
Udbøjningsklasse/level km/h: Z1,D1 – 80 km/h
ASI B
Længde 3,5 m
Afstand fra jord 0,62 m
Bredde 0,29 m

Trafikværn

Produktblade

Trafikværn, Deltabloc DB 50 SL T3W2

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300

Trafikværn, Deltabloc DB 50 SL T3W2

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300
Testet km/t 80

Trafikværn, Deltabloc DB 50 SL T1W1

Styrkeklasse: T1 Arbejdsbredde: W1 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300

Trafikværn, Deltabloc DB 50 SL T1W1

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styrkeklasse T1
Arbejdsbredde W1
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300
Testet km/t 80

Trafikværn, REBLOC T3W2

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI1

Trafikværn, REBLOC T3W2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI1

Trafikværn, REBLOC H2W4

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (køretøjets indtrængen): VI3

Trafikværn, REBLOC H2W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (køretøjets indtrængen) VI3

Trafikværn, REBLOC H1W4

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI4

Trafikværn, REBLOC H1W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI4

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Styrkeklasse: H4b Arbejdsbredde: W2 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H4b
Arbejdsbredde W2
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W1 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W1
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2

Trafikværn, Spengler 115 H1W2

Styrkeklasse: H1 Arbjedsbredde: W2 ASI: B Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn, Spengler 115 H1W2

Spengler type 115 betonautoværn har et højt sikkerhedsniveau. Sikkerhedsklassen er H1 og arbejdsbredden fra W2 i henhold til EN 1317-2. Værnet er L 350 x B 68 x H 115 cm

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbjedsbredde W2
ASI B
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S, H1W6

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W6 ASI: B Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S, H1W6

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W6
ASI B
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn Deltabloc DB 65 S T3W2 A

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn Deltabloc DB 65 S T3W2 A

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T1W1

Styrkeklasse: T1 Arbejdsbredde: W1 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300 kg

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T1W1

Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.

Teknisk data

Styrkeklasse T1
Arbejdsbredde W1
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300 kg
Testet km/t 80

Trafikværn, Deltabloc SB 50 N2W5

Styrkeklasse: N2 Arbejdsbredde: W5 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.500 kg

Trafikværn, Deltabloc SB 50 N2W5

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styrkeklasse N2
Arbejdsbredde W5
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.500 kg
Testet km/t 110

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T3W2

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300 kg

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T3W2

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300 kg
Testet km/t 80

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T1W1

Styrkeklasse: T1 Arbejdsbredde: W1 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T1W1

The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.

Teknisk data

Styrkeklasse T1
Arbejdsbredde W1
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300
Testet km/t 80

Trafikværn, Mini-Guard T3W8

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W8 ASI: A Testet køretøj: Lastbil 10.000 kg

Trafikværn, Mini-Guard T3W8

Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstruktion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W8
ASI A
Testet køretøj Lastbil 10.000 kg
Testet km/t 70

Trafikværn, Mini-Guard T2W6

Styrkeklasse: T2 Arbejdsbredde: W6 ASI: A Testet køretøj: Lastbil 1.300 kg

Trafikværn, Mini-Guard T2W6

Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstruktion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.

Teknisk data

Styrkeklasse T2
Arbejdsbredde W6
ASI A
Testet køretøj Lastbil 1.300 kg
Testet km/t 80

Trafikværn, Mini-Guard T1W3

Styrkeklasse: T1 Arbejdsbredde: W3 ASI: A Testet køretøj: Personbil 1.300 kg

Trafikværn, Mini-Guard T1W3

Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstrukt ion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.

Teknisk data

Styrkeklasse T1
Arbejdsbredde W3
ASI A
Testet køretøj Personbil 1.300 kg
Testet km/t 80

REBLOC

Produktblade

Trafikværn, REBLOC T3W2

Styrkeklasse: T3 Arbejdsbredde: W2 ASI: A VI (Køretøjets indtrængen): VI1

Trafikværn, REBLOC T3W2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse T3
Arbejdsbredde W2
ASI A
VI (Køretøjets indtrængen) VI1

Trafikværn, REBLOC H2W4

Styrkeklasse: H2 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (køretøjets indtrængen): VI3

Trafikværn, REBLOC H2W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H2
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (køretøjets indtrængen) VI3

Trafikværn, REBLOC H1W4

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W4 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI4

Trafikværn, REBLOC H1W4

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W4
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI4

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Styrkeklasse: H4b Arbejdsbredde: W2 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H4bW2

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H4b
Arbejdsbredde W2
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Styrkeklasse: H1 Arbejdsbredde: W1 ASI: B VI (Køretøjets indtrængen): VI2

Trafikværn, REBLOC H1W1

Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.

Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.

Teknisk data

Styrkeklasse H1
Arbejdsbredde W1
ASI B
VI (Køretøjets indtrængen) VI2

Trafikmoduler

Produktblade

Krydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 1,6×2 – 50/110

Bredde mm: 1600 Længde mm: 2000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 1900/2500

Krydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 1,6×2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1600
Længde mm 2000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 1900/2500
Varenummer 50 mm 31700
Varenummer 110 mm 31702

Krydsningsmodul skrå passage m. chaussesten 2×1,9/2,2 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 1900/2200 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 2100/2700

Krydsningsmodul skrå passage m. chaussesten 2×1,9/2,2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 1900/2200
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 2100/2700
Varenummer 50 mm 31690
Varenummer 110 mm 3692

Krydsningsmodul skrå passage 2×1,9/2,2 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 1900/2200 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 2200/2800

Krydsningsmodul skrå passage 2×1,9/2,2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 1900/2200
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 2200/2800
Varenummer 50 mm 31180
Varenummer 110 mm 31182

Krydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 2×2 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 2000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 2100-2700

Krydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 2×2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 2000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 2100-2700
Varenummer 50 mm 31170
Varenummer 110 mm 31172

Krydsningsmodul vinkelret passage 2×2 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 2000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 2200/2800

Krydsningsmodul vinkelret passage 2×2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 2000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 2200/2800
Varenummer 50 mm 31160
Varenummer 110 mm 31162

Mellemmodul m. chaussesten 2×1-2 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 1000-2000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 300-1150/350-1350

Mellemmodul m. chaussesten 2×1-2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 1000-2000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 300-1150/350-1350
Varenummer 50 mm 31150
Varenummer 110 mm 31152

Mellemmodul 2×1 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 1000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 450/700

Mellemmodul 2×1 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 1000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 450/700
Varenummer 50 mm 31140
Varenummer 110 mm 31142

Mellemmodul m. chaussesten 1×0,55-1 – 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 550-1000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 400/525

Mellemmodul m. chaussesten 1×0,55-1 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 550-1000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 400/525
Varenummer 50 mm 31130
Varenummer 110 mm 31132

Mellemmodul 1×0,55-1 – 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 550-1000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 375/525

Mellemmodul 1×0,55-1 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 550-1000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 375/525
Varenummer 50 mm 31120
Varenummer 110 mm 31122

Mellemmodul 0,6×1

Bredde mm: 600 Længde mm: 1000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt mm: 200/325

Mellemmodul 0,6×1

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 600
Længde mm 1000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt mm 200/325
Varenummer 50 mm 31110
Varenummer 110 mm 31112

Endemodul m. chaussetsen 2×1,82 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 1820 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 1000/1200

Endemodul m. chaussetsen 2×1,82 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 1820
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 1000/1200
Varenummer 50 mm 31100
Varenummer 110 mm 31102

Endemodul 2×2 – 50/110

Bredde mm: 2000 Længde mm: 2000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 1000/1300

Endemodul 2×2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 2000
Længde mm 2000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 1000/1300
Varenummer 50 mm 31090
Varenummer 110 31092

Endemodul m. chaussesten

Bredde mm: 1000 Længde mm: 1500 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 310/410

Endemodul m. chaussesten

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 1500
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 310/410
Varenummer 50 mm 31080
Varenummer 110 31082

Endemodul 1×1,5 – 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 1500 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 320/420

Endemodul 1×1,5 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 1500
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 320/420
Varenummer 50 mm 31070
Varenummer 110 mm 31072

Endemodul m. chaussesten 1×1 – 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 1000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 300/450

Endemodul m. chaussesten 1×1 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 1000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 300/450
Varenummer 50 mm 31060
Varenummer 110 mm 31062

Endemodul 1×1 – 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 1000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 375/500

Endemodul 1×1 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 1000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 375/500
Varenummer 50 mm 31050
Varenummer 110 mm 31052

Endemodul 0,6×1-1,5 – 50/110

Bredde mm: 600 Længde mm: 1000-1500 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 375/575

Endemodul 0,6×1-1,5 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 600
Længde mm 1000-1500
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 375/575
Varenummer 50 mm 31040
Varenummer 110 mm 31042

Enkeltmodul m. chaussesten 1×2- 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 2000 Kanthøjde mm: 50/10 Vægt mm: 425/750

Enkeltmodul m. chaussesten 1×2- 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 2000
Kanthøjde mm 50/10
Vægt mm 425/750
Varenummer 50 mm 31030
Varenummer 110 mm 31032

Enkeltmodul 1×2 – 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 2000 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 550/850

Enkeltmodul 1×2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 2000
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 550/850
Varenummer 50 mm 31020
Varenummer 110 mm 31022

Enkeltmodul 1×1,25 – 50/110

Bredde mm: 1000 Længde mm: 1250 Kanthøj mm: 50/110 Vægt kg: 400/550

Enkeltmodul 1×1,25 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 1000
Længde mm 1250
Kanthøj mm 50/110
Vægt kg 400/550
Varenummer 50 mm 31000
Varenummer 110 mm 31002

Enkeltmodul 0,6×2 – 50/110

Bredde mm: 600 Længde mm: 200 Kanthøjde mm: 50/110 Vægt kg: 400/650

Enkeltmodul 0,6×2 – 50/110

Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.​

Teknisk data

Bredde mm 600
Længde mm 200
Kanthøjde mm 50/110
Vægt kg 400/650
Varenummer 50 mm 31010
Varenummer 110 mm 31012