
Produkter til infrastrukturprojekter
DAV NORDIC er markedsleder indenfor trafiksikkerhed og støjreducerende løsninger. Fundamentet er troværdighed, grundighed og høj kvalitet.
Stærkt teamwork og stabilitet sikrer høj kvalitet og levering til tiden
DAV NORDIC har et stærkt og langvarigt samarbejde med Vejdirektoratet og Banedanmark. Derforuden har virksomheden stort set udført infrastrukturprojekter i samarbejde med alle førende danske entreprenører.
DAV NORDIC har flere medarbejdere med 30 års erfaring og er præget af stabilitet og stærkt teamwork.
Det gør DAV NORDIC til en utrolig stærk samarbejdspartner.
Produktvalgsguide
Vælg ønsket produktområde og filtrér produktliste efter behov.
Stålautoværn
ProduktbladeStålautoværn Meiser Rail 4.0

Stålautoværn Meiser Rail 4.0
Meiser Rail 4.0 er et stålautoværn fra Meiser Straβenausstattung. Det er testet i henhold til EN 1317-1:2010, EN 1317-2:2010 og EN 1317-5:2007+A2:2012/AC:2012. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat og har en god ydeevne og en meget lav vægt. Stålkvaliteten er S355JR.
Teknisk data
Kurveplader, stålautoværn

Kurveplader, stålautoværn
Stålautoværn StalPro Rail HN

Stålautoværn StalPro Rail HN
StalPro Rail HN er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail HL

Stålautoværn StalPro Rail HL
StalPro Rail HL er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail HD

Stålautoværn StalPro Rail HD
StalPro Rail HD er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail HS

Stålautoværn StalPro Rail HS
Stalpro Rail hs er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et stålautoværn, som anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2, S355J2 iht. EN-10025-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
Teknisk data
Stålautoværn DDSP 4.0 (dobbeltsidet)

Stålautoværn DDSP 4.0 (dobbeltsidet)
DDSP 4.0 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som dobbeltsidet autoværn i midterrabatter. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
Teknisk data
Stålautoværn EDSP 2.0

Stålautoværn EDSP 2.0
EDSP 2.0 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail DL (dobbeltsidet)

Stålautoværn StalPro Rail DL (dobbeltsidet)
Stalpro Rail dl er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et dobbeltsidet stålautoværn med boksprofil, som anvendes i midterrabatter. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
Teknisk data
Stålautoværn EDSP 1.33

Stålautoværn EDSP 1.33
EDSP 1.33 er et stålautoværn fra Erwin Peetz GmbH og Volkmann & Rossbach GmbH. Det er testet i henhold til EN 1317-5:2007 og A1:2008. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail SX

Stålautoværn StalPro Rail SX
StalPro Rail sx er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat og har en god ydeevne og en meget lav vægt. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 10149-2.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail HM

Stålautoværn StalPro Rail HM
StalPro Rail HM er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 101492.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail HS

Stålautoværn StalPro Rail HS
Stalpro Rail hs er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det er et stålautoværn, som anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S355MC iht. 10149-2, S355J2 iht. EN-10025-2 og S235JR iht. EN 10025-2. Det er galvaniseret iht. EN ISO 1461, EN 10346.
Teknisk data
Stålautoværn Stalpro Rail ES

Stålautoværn Stalpro Rail ES
StalPro Rail ES er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317 part 1 og 2. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat. Stålkvaliteten er S235JR iht. EN 10025-2.
Teknisk data
Stålautoværn StalPro Rail SX

Stålautoværn StalPro Rail SX
StalPro Rail sx er et stålautoværn fra Stalprodukt S.A. Det er testet i henhold til EN 1317:5. Det anvendes som enkeltsidet autoværn i yder- og midterrabat og har en god ydeevne og en meget lav vægt. Stålkvaliteten er S355MC iht. EN 10149-2.
Teknisk data
Betonautoværn
ProduktbladeBetonautoværn BDK 3.1

Betonautoværn BDK 3.1
Betonautoværn type BDK 3.1 bruges som
forstærket autoværn ved brotilslutning, og som
beskyttelse ved faste genstande.
Betonautoværn BDK 2.1

Betonautoværn BDK 2.1
Det er type BDK 2.1, som anvendes som sideautoværn.
Træautoværn
ProduktbladeTræautoværn Tertü T 18

Træautoværn Tertü T 18
Tertü T 18 anvendes til naturskønne områder ved parker, herregårde og skovarealer. Træautoværn type Tertü T 18 er testet og godkendt iht. de europæiske normer EN 1317-1 og 2 (niveau 2).
Broautoværn
ProduktbladeBroautoværn H4bW3

Broautoværn H4bW3
DAV H4b/W3 er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5. DAV H4b/W3 anvendes primært på brokonstruktioner hvor underliggende arealer kræver sikkerhed for ekstra beskyttelse.
Teknisk data
Broautoværn H4bW2

Broautoværn H4bW2
DAV H4b/W2 er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5. DAV H4b/W2 anvendes primært på brokonstruktioner hvor underliggende arealer kræver sikkerhed for ekstra beskyttelse.
Teknisk data
Broautoværn H2W3

Broautoværn H2W3
DAV H2/W3, er CE-mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i EN 1317-2 og En 1317-5. DAV H2/W3 anvendes på brokonstruktioner, hvor der stilles normale krav til et CE-mærket broautoværn.
Teknisk data
Broautoværn H2W2

Broautoværn H2W2
DAV H2/W2, er crash testet efter de europæiske normer og lever op til kravene i EN 1317-2 og En 1317-5. DAV H2/W2 anvendes på brokonstruktioner, hvor der stilles normale krav til et CE-mærket broautoværn.
Teknisk data
Brorækværk H2W1

Brorækværk H2W1
DAV H2/W1, er CE- mærket efter de europæiske normer og lever op til kravene i DS/EN 1317-2 og DS/EN 1317-5.
Teknisk data
Truckværn og påkørselsværn
ProduktbladeTruckværn

Truckværn
DAV NORDIC A/S leverer og monterer påkørselsværn til sikring af reoler, arbejdsstationer, facader, porte, indkørsler, olietanke, maskinanlæg mv. mod påkørsel. Vi lagerfører og specialkomponenter kan fremstilles hurtigt.
Paddehegn
ProduktbladePaddehegn, aluminium

Paddehegn, aluminium
Paddehegn anvendes for at skabe sikker færdsel for padder i forbindelse med trafikerede veje. Paddehegn monteres enten direkte bag på autoværnet eller fritstående – dette afhænger af projektet. Paddehegn monteres oftest langs med vejen, hvor det leder imod eventuelle faunapassager.
Teknisk data
Autoværnsender og påkørselsdæmpere
ProduktbladeEnergiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P2

Energiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P2
Energiabsorberende terminaler anvendes til at optage køretøjets bevægelsesenergi og dermed aftage for stødet i forbindelse med påkørsel i starten eller slutningen af et autoværnsstykke.
Teknisk data
Energiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P4

Energiabsorberende autoværnsende TREND® CEN P4
Energiabsorberende terminaler anvendes til at optage køretøjets bevægelsesenergi og dermed aftage for stødet i forbindelse med påkørsel i starten eller slutningen af et autoværnsstykke.
Teknisk data
Påkørselsdæmper SMA 110P

Påkørselsdæmper SMA 110P
En påkørselsdæmper kan anvendes, hvor 2 veje går fra – f.eks. ved en afkørsel fra motorvejen, hvor f.eks. autoværnet fortsætter op af rampen, eller i det hele taget hvor man har brug for beskyttelse fra 2 sider. Den er altid dobbeltsidet.
Teknisk data
Påkørselsesdæmper SMA T 4

Påkørselsesdæmper SMA T 4
En påkørselsdæmper kan anvendes, hvor 2 veje går fra – f.eks. ved en afkørsel fra motorvejen, hvor f.eks. autoværnet fortsætter op af rampen, eller i det hele taget hvor man har brug for beskyttelse fra 2 sider. Den er altid dobbeltsidet.
Teknisk data
Energiabsorberende autoværnsende SMA T 2

Energiabsorberende autoværnsende SMA T 2
Energiabsorberende terminaler anvendes til at optage køretøjets bevægelsesenergi og dermed aftage for stødet i forbindelse med påkørsel i starten eller slutningen af et autoværnsstykke.
Teknisk data
Trafikværn
ProduktbladeTrafikværn, Deltabloc DB 50 SL T3W2

Trafikværn, Deltabloc DB 50 SL T3W2
The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.
Teknisk data
Trafikværn, Deltabloc DB 50 SL T1W1

Trafikværn, Deltabloc DB 50 SL T1W1
The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC T3W2

Trafikværn, REBLOC T3W2
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H2W4

Trafikværn, REBLOC H2W4
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H1W4

Trafikværn, REBLOC H1W4
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H4bW2

Trafikværn, REBLOC H4bW2
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H1W1

Trafikværn, REBLOC H1W1
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, Spengler 115 H1W2

Trafikværn, Spengler 115 H1W2
Spengler type 115 betonautoværn har et højt sikkerhedsniveau. Sikkerhedsklassen er H1 og arbejdsbredden fra W2 i henhold til EN 1317-2. Værnet er L 350 x B 68 x H 115 cm
Teknisk data
Trafikværn, Deltabloc DB 65 S, H1W6

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S, H1W6
Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.
Teknisk data
Trafikværn Deltabloc DB 65 S T3W2 A

Trafikværn Deltabloc DB 65 S T3W2 A
Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.
Teknisk data
Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T1W1

Trafikværn, Deltabloc DB 65 S T1W1
Trafikværnssystemet DB 65S bruges primært til at sikre byggepladser og til at guide trafikken. Grundet den smalle bredde på kun 39 cm er DB 65S perfekt til at adskille motorvejsbaner.
Teknisk data
Trafikværn, Deltabloc SB 50 N2W5

Trafikværn, Deltabloc SB 50 N2W5
The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.
Teknisk data
Trafikværn, Deltabloc SB 50 T3W2

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T3W2
The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.
Teknisk data
Trafikværn, Deltabloc SB 50 T1W1

Trafikværn, Deltabloc SB 50 T1W1
The nye smalle midlertidige trafikværn SB 50 er en moderne støbt betonafskærmning. Det anvendes primært til afskærmning og beskyttelse af byggepladser.
Teknisk data
Trafikværn, Mini-Guard T3W8

Trafikværn, Mini-Guard T3W8
Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstruktion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.
Teknisk data
Trafikværn, Mini-Guard T2W6

Trafikværn, Mini-Guard T2W6
Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstruktion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.
Teknisk data
Trafikværn, Mini-Guard T1W3

Trafikværn, Mini-Guard T1W3
Trafikværn type Mini-Guard® er en mobil konstrukt ion, der består af varmgalvaniserede enkeltdele. Standardelementet har en længde på 1.500 mm, en bredde på 500 mm og en højde på 420 mm. Som låseforbindelse indsættes et 1.500 mm langt forbindelsesrør på toppen af Mini-Guard® Standardelement, og det bringer det totale system op på en højde på 505 mm.
Teknisk data
REBLOC
ProduktbladeTrafikværn, REBLOC T3W2

Trafikværn, REBLOC T3W2
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H2W4

Trafikværn, REBLOC H2W4
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H1W4

Trafikværn, REBLOC H1W4
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H4bW2

Trafikværn, REBLOC H4bW2
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikværn, REBLOC H1W1

Trafikværn, REBLOC H1W1
Trafikværnssystemet består af færdigstøbte betonelementer og har på nuværende tidspunkt mere end 200 belastningstests bag sig, så det er særdeles veltestet. Alle REBLOC produkter er testet i henhold til den europæiske standard EN 1317.
Fordelen ved dette system er, at produktionsmetoden betyder at der kan leveres et stabilt produkt af høj kvalitet. Det kan derudover monteres på alle tider af året.
Teknisk data
Trafikmoduler
ProduktbladeKrydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 1,6×2 – 50/110

Krydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 1,6×2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Krydsningsmodul skrå passage m. chaussesten 2×1,9/2,2 – 50/110

Krydsningsmodul skrå passage m. chaussesten 2×1,9/2,2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Krydsningsmodul skrå passage 2×1,9/2,2 – 50/110

Krydsningsmodul skrå passage 2×1,9/2,2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Krydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 2×2 – 50/110

Krydsningsmodul vinkelret passage m. chaussesten 2×2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Krydsningsmodul vinkelret passage 2×2 – 50/110

Krydsningsmodul vinkelret passage 2×2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Mellemmodul m. chaussesten 2×1-2 – 50/110

Mellemmodul m. chaussesten 2×1-2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Mellemmodul 2×1 – 50/110

Mellemmodul 2×1 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Mellemmodul m. chaussesten 1×0,55-1 – 50/110

Mellemmodul m. chaussesten 1×0,55-1 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Mellemmodul 1×0,55-1 – 50/110

Mellemmodul 1×0,55-1 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Mellemmodul 0,6×1

Mellemmodul 0,6×1
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Endemodul m. chaussetsen 2×1,82 – 50/110

Endemodul m. chaussetsen 2×1,82 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Endemodul 2×2 – 50/110

Endemodul 2×2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Endemodul m. chaussesten

Endemodul m. chaussesten
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Endemodul 1×1,5 – 50/110

Endemodul 1×1,5 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Endemodul m. chaussesten 1×1 – 50/110

Endemodul m. chaussesten 1×1 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Endemodul 1×1 – 50/110

Endemodul 1×1 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Endemodul 0,6×1-1,5 – 50/110

Endemodul 0,6×1-1,5 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Enkeltmodul m. chaussesten 1×2- 50/110

Enkeltmodul m. chaussesten 1×2- 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Enkeltmodul 1×2 – 50/110

Enkeltmodul 1×2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Enkeltmodul 1×1,25 – 50/110

Enkeltmodul 1×1,25 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Enkeltmodul 0,6×2 – 50/110

Enkeltmodul 0,6×2 – 50/110
Modulerne fremstilles i en række forskellige standardstørrelser, der tilsammen udgør et fleksibelt byggeklodssystem, der kan løse stort set alle trafiksikringsopgaver. Modulerne leveres enten i grå beton eller med en overflade af indstøbte chaussésten i to forskellige kanthøjder på 50 mm eller 110 mm.
Teknisk data
Har du brug for hjælp?
Beskriv dit projekt for os og vi får en kyndig rådgiver til at kontakte dig snarest muligt.